söndag 13 juni 2010

Pizza på tu man hand

Igår kväll var jag och Niklas på Limhamns Pizzeria. Barnen var och skulle sova över hos kompisar.

Det blev inte uteserveringen, eftersom det var halvt storm ute. Lägligt nog var där TV inne som visade fotbollsmatchen mellan England och USA.
Don Salamino blev det till mig. Pizza med salami, champinjoner, oliver, ägg, kapris och vitlök - supergod! Oftast tar jag deras grillspett med god tzatsiki sås, men jag var sugen på pizza. Niklas tog Quattro stagioni. Skinka, champinjoner, räkor, musslor, oliver och kronärtskocka. Det var verkligen på tu man hand. För den sista halv timmen var det bara jag och Niklas kvar och ägaren Dick kvar. Men det var en hel del som kom och hämtade hem sin mat istället.

För meny och öppettider få in på; http://www.limhamnspizzeria.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar