söndag 30 maj 2010

Änglamilen i Ängelholm

Ja, jag sprang alltså ingen mil. Men det hette så detta loppet där uppe i Ängelholm. Vi körde bil, hela familjen, i över en timme för att komma till detta lopp. Jag var något tveksam, men det blev en riktigt fin dag!

En jättemysig park med stor lekplats och massa folk. Ellinor sprang sitt första lopp nånsin. 600 meter, hon verkade något nervös i bilen, men sen så stolt över sin medalj. Sen var det min och Cornelias tur. Vi sprang lite längre. 2,5 km. På bilden värmer vi upp. Och sist var det Niklas tur. Han valde 5 km denna gång, eftersom han varit skadad.
Givetvis springer jag och Niklas i våra Saucony skor. Jag har även på mig "Power Balance" bandet med hologram i. Ska vara bra för balans, styrka och flexibilitet. Jag mår bra av det och vågar inte ta det av mig. Används av topp idrottare, haha o så jag...
Båda produkterna finns hos http://www.multisportbase.se/




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar