tisdag 4 maj 2010

blingo fyller 3år - hurra hurra hurra!


Jag besöker det glada gänget på blingo på deras nya kontor i Malmös oljehamn. Med jättefönster och fin utsikt in över stan. De stora båtarna som går till Tyskland går precis utanför och de är verkligen stoooora!

Blingo - olika stilar för alla barn! Färgstarka barnkläder som dessutom är ekologiska. Finns från bebis upp till ca 12 år. Alla hittar garanterat något. Denna kollektionen erbjuder bl. a rockabilly, wild street och det fina återkommande blingomönstret i limegrön och gräsgrön. Superfräscht! Det finns även lite till vuxna. Jag fick smygtitta på höstens kommande plagg - oj vad fint!

Blingo har bara blivit bättre och bättre på dessa tre år kan jag abolut berätta. Jag har varit med i 2,5år och allt från klädernas kvalité och passform till professionella enkla system för oss säljare att lägga in beställningar i datan med.
Kläderna tillverkas i Turkiet och Portugal och blingo har full koll på att allt fungerar därborta i fabrikerna. Blingo säljs via homeparty och nätet; http://www.blingo.se/

Kom till familjedagen på Hylliekroken den 16:e maj kl. 11-17. Där kommer blingo kläderna att finnas och det går bra att göra sin beställning. Har du inte möjlighet att komma denna dag så hör av dig så kan jag ordna en privat visning för dig :-)

Vi ses! /Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar