onsdag 28 juli 2010

Asiatisk restaurang på ön & Linas matkasse

Har blivit tipsad om att det ska öppna en asiatisk restaurang på ön i Limhamn. Idag på min joggintur passade jag på att ta turen ditåt. Det såg inte ut till att vara riktigt färdigt än. Enligt källan skulle det öppna den 29:e juli, vilket ju är imorgon, men det kan nog inte stämma. Någon som vet? Såg ut till att kunna bli fint och vi kommer helt klart att testa inom snar framtid!
Ska även öppna en nu i sommar på Järnvägsgatan bredvid Babas krogen, där internetcaféet låg tidigare. Har för mig att det skulle bli uteservering inne på gården, kan ju vara mysigt.

Jag är inte så jätteglad i att laga mat själv, skönt att komma ut på restaurang ibland! Dels så vet jag inte vad jag ska laga (barnen är ganska kräsna), sen får det inte ta för lång tid, sen är det trist med all disk...
Beställde förresten första kassen från Linas matkasse igår, ska komma i mitten på augusti. Kan bli intressant. Man får en kasse med mat hemlevererad till sin dörr. Mat för 4 personer i 5 dagar med färdigkomponerade recept och menyer.
Kostade endast 499:-, var nått erbjudande. Prova du med ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar