torsdag 22 juli 2010

Turbo allsång med Ola Selmén o Bröderna Berggrensson

Barnen badade typ hela dagen i mammas pool.
Jag kunde sitta på altanen i skuggan och jobba med datan - perfekt!
På kvällen blev det cykeltur till "Smögan" (Smörgåsbutiken/Wärldshuset på John Ericssons väg), sen vidare till Pildammsparken och teater backarna. Smockfullt med folk. Turbo allsång med Ola Selmén från Amigo och Bröderna Berggrensson. Jätte mysigt och bra! Vi satt bakom scenen, men det var mysigt ändå. Ellinor gillar att springa i backarna. Tror att om man skulle få plats längst fram, så fick man nog vara där flera timmar tidigare. Fritt inträde. De har lite olika uppträdanden hela sommaren.
En liten kul parantes är att Cornelias kompis skulle sova över, men fick ont i magen, så mamman fick komma och hämta klockan ett på natten. Då kommer hon med bilen i sin HJORTH klänning - inköpt på Liten Correlin såklart! Klockrent Ann ;-)


2 kommentarer:

  1. Ja du Malin - den klänningen har jag levt i varje kväll sen förra sommaren då jag skeptiskt köpte den på Liten Correlins rea! Det bästa köp jag gjort! Hur mysigt som helst att kura ihop sig i den efter en kvällsdusch. Och nu har jag ju även köpt en lila!!

    SvaraRadera
  2. Vi var också på allsången. Kom kl 18 och fick då bra platser framför scenen...
    Ha det bra i sommarvärmen.

    SvaraRadera