torsdag 8 juli 2010

Coola t-shirtar - vinn den du gillar bäst!



"Kläder som gör att man känner sig fin och lite cool.
Kläder som helt enkelt gör det lite roligare att klä på sig."

Hur gör jag om jag vill vinna en cool t-shirt? Gå in på Eggkids hemsida och kolla vilken din favorit är.
Kommentera här nedan och skriv i vilken storlek du vill vinna.
Har du blogg får du gärna kopiera detta. Facebooka, eller mejla vänner!
Tävlingen pågår tom söndagen den 18:e juli.



Här har Ellinor sin fräcka Sofia t-shirt. Den gillade hon bäst när hon fick välja. Klockrent att ha till Nova Star baggy jeans, men tösen vägrar ju tyvärr byxor...
Superskön kvalité. Klara fina färger och coola/söta mönster. Går att beställa i Eggkids webbshop. Endast 165:-






Jag är ju själv väldigt förtjust i virkade grejer. Eggkids säljer även dessa söta Lovedogs - och min favorit är ju givetvis den i rosa ;-)





10 kommentarer:

  1. Vi har fysisk butik på Fäladsgatan i Kristianstad :)
    Du är välkommen in. Idag är jag där till 15,30.
    Hoppas vi ses :)

    Mia

    http://blogg.lekvira.se

    SvaraRadera
  2. Hejsan!
    Jag vill vinna Sofia i grönt, storlek 110!
    Härliga, coola tröjor.
    Och NS baggy jeans är ju favoriter här... :-)

    Mvh,
    Titti

    SvaraRadera
  3. Jeg er gjerne med i den fine konkurransen din, og vinner jeg vil er min favoritt Elvis i svart str 86.

    Kjempemorsomme t-shirts :)

    Fortsatt god sommer!

    Klem

    SvaraRadera
  4. En röd Erik i storlek 98....om Wille själv får välja :-)

    SvaraRadera
  5. missade och håller tummarna för en 110 istället!

    SvaraRadera
  6. Åhh, vilka coola tröjor! Sofia i grönt är min favorit och om jag vinner är det storlek 98.
    Jag länkar till tävlingen i min blogg.
    Vänliga hälsningar
    Ulrika
    emkas@live.se

    SvaraRadera
  7. Min dotter tyckte den gula Roy-tröjan i storlek 98 var finast och hoppas på att vinna en sådan :)
    Hälsningar
    Andrea, andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  8. Bruno är finast!! den vill min Olle nog ha när han blir lite större:) röd stl 86

    lindacehlin@yahoo.se

    SvaraRadera
  9. Jag skulle vilja vinna Eggkids Rune i rött, storlek 98. Jag ÄLSKAR Eggkids tröjor, Rasmus har tre stycken - men dom börjar ju på att bli för små nu! :)

    Kram Annika
    http://nilssonpettersson.blogg.se

    Länkat här: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlingsblogg/2010/july/malin-eggkids-18juli.html

    SvaraRadera
  10. Vinnaren har meddelats!
    Nya utlottningar inom kort!

    SvaraRadera