fredag 13 augusti 2010

Framme i Norrköping

Jag klarade det!! Vi är framme i Norrköping. Jag var lite nojjig för att flyga flygplan fredag den 13:e. Försökte att inte tänka för mycket på det, men det var svårt. Men nu sitter vi här på Scandic hotell, har precis checkat in. Ska bege oss iväg på stan en sväng.
Jag vaknade 06.59 med ett ryck, trodde att jag försovit mig. Hade ställt klockan på 07.00. Mådde illa. Jag drömde att jag ätit massvis av pannkakor med smör på, öööööö.
Upp och packa det allra sista inför resan. 09.15 åkte vi iväg med taxi till Copenhagen airport. Öl till mig och whiskey cola till mamma som är ett måste. Kvittar vad klockan är på dygnet, men öl och whiskey ska det vara.
Vi var 9 stycken som flög på lilla mini planet hit. Vi fick ett glas vatten serverat. Lite torftigt, men det tog ju bara 40 minuter hit. Minsta flygplatsen vi varit på nånsin. Taxi till hotellet. Nu ska vi ut och kolla stan litta, hej!

Här intas det en öl på Bishops arms ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar