torsdag 19 augusti 2010

Har inte hunnit skriva

Japp, utvilad var jag och nu är det verkligen fullt upp igen...

Vill inte tjata men nu har då NOVA STAR kläderna kommit. Det kom igår vid 13.30-tiden och bums ner på lagret och fixade, kollade av så kartongerna stämde, fotograferade och in med bilderna i webbshopen.

Skulle egentligen gått på invigningen av den nya asiatiska restaurangen på ön, men det hann jag inte. Var inte hemma förrän 18.15 och då var jag trött och barnen behövde få lite mat i sig. Linas matkasse stod och väntade. Det blev tacos till barnen och spenat enchiladas till mig. Niklas var iväg och fick äta det senare. Det blev riktigt gott. Hade aldrig kommit på tanken att lägga spenat, purjolök, rödlök och paprika i köttfärsen om det inte var för Lina. Spännande med lite nytt. Får se vad vi tar idag.

Imorse satte vi klockan för att Ellinor skulle besöka sina nya fröknar i skolan. Då har hon feber... Försökte få i henne lite panodil, men hon kunde inte svälja, hur mycket hon än försökte. Hon fick i sig lite frukost och vi gick iväg. De verkade jättesnälla! Ellinor fick frågan hur en bra fröken ska vara. Då blev svaret som Pia-Lena på dagis. Snäll, gullig, rar.



Hejhej!

2 kommentarer:

  1. Jag älskar årets kollektion av Nova Star :)
    Lättsamt med Matkasse, nåt sånt finns inte i Sundsvall tyvärr...
    La till din blogg bland mina länkar, hoppas det är okej :)

    SvaraRadera
  2. Japp Nova stars nya kollektion är kanon!!
    Matkasse kanon! Vaa, finns inte i Sundsvall??
    Helt OK med blogglänk :-)

    SvaraRadera