tisdag 10 augusti 2010

Phu, full fart idag!



Vaknade och kändes mig som om jag festat till 05.00 eller nått... Helt slut, sovit dåligt.
Orättvist att känna sig så när man faktiskt inte alls festat...

Har flängt omkring hela dagen känns det som... Hämtade släp på Malmö släpvagnscenter, jag har aldrig kört bil med släp tidigare, men det gick ju bra. Ut på IKEA på Svågertorp för första gången med mamma och barnen. Kände mig lite vilse. In med barnen i lekrummet. Köpte säng till mig och Niklas. Vi har ju nu nästan en månad sovit halvt på golvet. En av oss har fått madrass och den andra en bäddmadrass. Turats om. Och så köpte vi ben till sängen, så man kommer upp en bit. 5 kronors korven är nästan ett måste och så mjukglass på det. Billig lunch.
Så hem och lämnade av sängen. Fyllde släpet med skit som stått vid vår ingång. Ut på Ollebo och kasta. Niklas hjälpte till. Skönt att bli av med det skrotet.



Vissa latar sig när andra jobbar...
Under allt bråte fanns ett par enorma spindlar, huuu, nått av det största jag sett!

Ner på jobb och packa ihop beställningar från webbshopen, bort till posten.
Phu... Nu är det mat till barnen. Sen ska jag lägga in höstkollektionen i webbshopen från LouieLouis.
Niklas fick ta Pildammsparken själv idag, ankorna får som vi brukar mata om tisdagarna får gå hungriga idag.
Ska man ta en kopp kaffe kanske?? Kanske jag inte kan sova i natt heller...

1 kommentar: