söndag 1 augusti 2010

Möhippa för Jessica


Hela lördagen var jag iväg på möhippa för Jessica. Det var träff på morgonen i Flädie hemma hos henne. Käka lite baguetter och skåla i champage. Hon fick binda en egen brudbukett av rosor och brudslöja som blev riktigt tjusig.

Åkte till Ystad och hade 5 kamp. Det var gokart, där man styrde tvärtom. Bågskytte och yxkastning. Crosskart. 4 hjulsköring. Ciderprovning.

Lite lustig detalj att han som hade hand om 5 kampen var lite lik Jessicas Henrik ;-)



Tillbaka in till Malmö där det blev inspelning av cd skiva med Carola och Tommy tycker om mig, fast vi ändrade ju till Henrik istället.
Kan varmt rekommendera Eventpiloterna och Audiospot studio till möhippor och svensexor!



Sen ut till mina föräldrars hus i Limhamn, där Jessica fick rygg massage och ansiktsbehandling och Mary Kay hudvårdsprodukts provning.

Sen god catering middag bestående av kryddstark buffé från Intermezzo (som har restaurang på Drottningtorget). Det var kyckling, paella, musslor m.m. Supergott!
01.30 åkte de andra tjejerna vidare, men då orkade inte jag mer, utan traskade hem.
En riktigt oförglömlig dag!

En liten lustig grej... Jag har googlat på dessa aktiviteter på min data innan själva tillställingen. Så dyker de upp som sponsrade länkar här i bloggen. Så om Jessica hade läst så hade hon kanske börjat ana vart vi skulle på hennes möhippa ;-) Trodde bara det var relaterat till vad jag skrev i bloggen, inte vad jag själv googlade på, eller hur funkar det, nån som vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar