tisdag 28 september 2010

På begäran

På begäran och lite som hyllning till Jessicas och Henriks en månads bröllopsdag idag.
Hipp hipp hurra!
Folk har velat ha bilder på mig och Niklas från bröllopet vi var på. Jag har letat och har inte hittat ett enda på oss tillsammans. Jag fastnar sällan på bild. Jag hittar två foton på mig av 71 stycken tagna från min egen samling från bröllpet... Niklas är med på desto fler, men så var han ju oxå toastmaster och bestman, och jag hade hand om kameran... Ena bilden av mig dansar jag hysteriskt på, så den publicerar jag inte. Den andra är här. Och så då min stiliga Niklas.





5 kommentarer:

  1. Jox fillifjux?! Gör det, klapp klapp klapp!Gör det, klapp klapp klapp!Gör det, klapp klapp klapp!Gör det, klapp klapp klapp!Gör det, klapp klapp klapp!Gör det, klapp klapp klapp!Gör det, klapp klapp klapp!Gör det, klapp klapp klapp!Gör det, klapp klapp klapp!Gör det, klapp klapp klapp!Gör det, klapp klapp klapp!

    SvaraRadera
  2. Ingen kan tjata som jag. Fråga min fru! Gör det nu. Om du publicerar den får du önska en bild på min sida, nästan utan restriktioner. Frun, står dock för gränserna då jag är gränslös. (Nä, det är jag inte) ((tyvärr))

    SvaraRadera